reklama

Pre všetkých....

Keď rána sú chladné

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na obzore vychádza slnko,

ranná rosa pokrýva nekonečne pláne  

a ja sa cítim z jedným tých  

nekonečných kvap očiek , ktoré sa ligocú

pramienkoch slniečnych lúčov

Je ráno,.......moje sny práve končia  

svoju nekonečnu nočnú púť  

a hviezdy sa ukladajú spánku,

aby uvolnily miesto slnku,  

nekonečnému prameňu nášho života  

Viem ,...každé ráno je ine  

aj keď ich bolo už   veľa  

Pri každom prebudení vždy je to nové

a ja sa teším nového rána ,lebo vždy ak to dožijem  

je nekonečné krásne ,byť súčasťou nového dňa  

Prešiel som kúskom sveta,

prešiel som nekonečné diaľavy a vo svojom živote ,

hľadal som pravdu ,lásku i nadej  

Velakraát bolo to ťažké, ....predsa som tu  

a kráčam každé ráno po zemi ta ako každý

Michal Juhász

Michal Juhász

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Môj svet sa začínal tým ,že som začal písať básne. Napísal som svoje myšlienky preto ,aby sa tešili aj ostatníľudia,nie len ja . Mám rád ak sú ludia k sebe tolerantní a pravdovravní...... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu