reklama

Básne pre Teba 4

Hľadám slová

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Hľadám slová

Hľadám slová,ako by som začal
Myšlienky,ktoré mám ,sú pekné,
niekedy až moc krásne..........,
ale ich dotknúť sa....mať ich ..nemôžem

Nemôžem mať hviezdy,
ktoré každú noc mi svietia,
ako nemožem mať Teba
i keď každú noc vo sne Ťa mám

Koľkokrát by som chcel
mať v dlaniach,len zrnko prachu
...prachu,ktorý by znamenal večnosť
...večnosť, v ktorej by si bola len Ty.....

"Anjelik,Ty večný môj sen..."....

Michal Juhász

Michal Juhász

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Môj svet sa začínal tým ,že som začal písať básne. Napísal som svoje myšlienky preto ,aby sa tešili aj ostatníľudia,nie len ja . Mám rád ak sú ludia k sebe tolerantní a pravdovravní...... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu