reklama

Basne pre Teba 6

Krásný sen

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Krásný sen


Pred tvojím domom potichu som zastal
čakam na Teba,
Čas nasho stretnuti už nastal,
vychadzaš z domu a ja sa vznašam do neba.....

Pýtaš sa, je to láska?
Je to krásný sen ?
S Tebou ano ,ty moja najkrajšia kráska,
ved bez Teba , by som nevydržal ani den .......

Tak už poď,čakam na Teba
v srdci ma čaka touha konečne Ťa objať,
nežne Ťa milovať a byť stebou do nekonečna......
ten okamich nikdy sa nezdam........!!

Michal Juhász

Michal Juhász

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Môj svet sa začínal tým ,že som začal písať básne. Napísal som svoje myšlienky preto ,aby sa tešili aj ostatníľudia,nie len ja . Mám rád ak sú ludia k sebe tolerantní a pravdovravní...... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu