reklama

Nový článok Už viem prečo

Viem prečo

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Už viem prečo ...Neviem či mi odpovieš,neviem či sa odvažišPredsa Ti píšem tieto riadkya dúfam že ma pochopišSom len obyčajný chlapec,a nie som ako pekný obrázokChcem len kamarátsvo ,a nie bohatsvoUž viem prečo chcem ,lebo sa mi pačišA verím Tvojmu srdiečkuktorej krechkost a jemnost zlo prevažiChcel by som presunuť čas,kde by bol šťastný kazdýAspoň raz a potom navždypreto mi potichu povedz či smiem
Michal Juhász

Michal Juhász

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Môj svet sa začínal tým ,že som začal písať básne. Napísal som svoje myšlienky preto ,aby sa tešili aj ostatníľudia,nie len ja . Mám rád ak sú ludia k sebe tolerantní a pravdovravní...... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu